Underligt lys...
søndag den 24. oktober 2010
Tirsdag d. 19 Oktober På vej til Tyskland (;
Midlertidigt billed,
indtil jeg får fat på dem,
jeg tog på Jespers Kamera.
Som by the way er meget bedre end mit.
Snyd ):
(Ja, det er mig på billedet)
(Og nej, jeg har ikke selv taget det)
Abonner på:
Opslag (Atom)