søndag den 24. oktober 2010

Tirsdag d. 19 Oktober På vej til Tyskland (;


Midlertidigt billed,
 indtil jeg får fat på dem,
 jeg tog på Jespers Kamera. 
Som by the way er meget bedre end mit.
Snyd ):

(Ja, det er mig på billedet)
(Og nej, jeg har ikke selv taget det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar